Digitaalinen YTHS Ravitsemus -palvelu tukee opiskelijan jaksamista

Digitaalinen YTHS Ravitsemus -palvelu tukee opiskelijan jaksamista

YTHS julkaisi viime vuoden lopulla uuden ravitsemus-aiheisen palvelun.

Terveyttä edistävä syöminen tuo voimaa arkeen ja jaksamista opiskeluun. Siksi YTHS on ottanut käyttöön uuden digitaalisen YTHS Ravitsemus -palvelun, joka tukee sinua löytämään juuri itsellesi sopivat tavat syödä hyvin, tarjoaa vertaistukea ja sisältää hyvinvointiin liittyviä itsenäisiä valmennusohjelmia. Ajantasaisen tiedon lisäksi pääset havainnoimaan omaa toimintaasi, tekemään hyvinvointia tukevia harjoituksia ja harjoittelemaan uusia tottumuksia omaan tahtiisi.

Mobiilisti toimiva YTHS Ravitsemus on opiskelijoiden käytössä maksutta koko opiskelujen ajan. Se on siis ulottuvillasi juuri silloin, kun tarvitset.

Osallistu syksyn 2022 kampanjaan, lataa YTHS Ravitsemus ja olet mukana arvonnassa.

Lisätietoja YTHS:n sivuilta https://www.yths.fi/palvelut/ryhmatoiminta-ja-verkkokurssit/ravitsemus/