Fulbright Finland-säätiön apurahat maisteri- ja tohtoriopintoihin Yhdysvaltoihin

Maisteri- ja tohtoriopintoihin upeita stipendimahdollisuuksia Yhdysvalloihin lukuvuodelle 2024-25!

Fulbright Suomi -säätiö tarjoaa maisteri- ja tohtoriopintoihin monipuolisia stipendiohjelmia sekä tutkinnon suorittamiseen, erillisopintoihin että tutkimusvierailuun yhdysvaltalaisessa yliopistossa lukuvuonna 2024-25. Akateemisen ja ammatillisen kehittymisen lisäksi, stipendiohjelmat tarjoavat mahdollisuuden kulttuurienvälisen osaamisen kasvattamiseen, verkostoja luomiseen ja omakohtaisten näkemysten hankkimiseen kansainvälisessä ympäristössä.

The Idman Foundation Sponsored Grants
Tämä Idmanin säätiön kanssa luotu yhteisstipendiohjelmamme mahdollistaa pirkanmaalaisille opiskelijoille täyden apurahan maisterintutkinnon suorittamiseksi Yhdysvalloissa. Apuraha on enintään USD 140 000 ja se myönnetään 1-4 hakijalle.

Fulbright-Technology Industries of Finland Grants
Teknologiateollisuuden 100-vuotissäätiön rahoittama stipendiohjelma on suunnattu maisteri- ja tohtoriopiskelijoille, joiden opiskelu tai tutkimus tukee Suomen  teknologiateollisuuden kehittämistä. Apuraha on enintään USD 50 000.

Fulbright-KAUTE Foundation Award
KAUTE-säätiön rahoittama stipendiohjelma on suunnattu kaupallisen ja teknisen alan tohtoriopiskelijoille, joiden tutkimus tukee suomalaisen yhteiskunnan ja yritysten  uudistumista taloudellisesti, sosiaalisesti ja ekologisesti kestävällä tavalla. Apuraha on enintään 30 000 USD.

ASLA-Fulbright Graduate Grant
Ohjelma soveltuu kaikkien alojen maisteri- ja tohtoriopintoihin ja väitöskirjatutkimukseen. Apuraha on enintään USD 30 000.

Stipendirahoituksen lisäksi ohjelmiin kuuluu myös Fulbright Suomi -säätiön monipuoliset edut, kuten

• henkilökohtainen palvelu yliopistopaikan sekä yhdysvaltalaisten yliopistojen tarjoaman rahoituksen hankintaan
  • neuvonta- ja tukipalvelut Suomessa ennen lähtöä ja Yhdysvalloissa stipendikauden aikana
  • mahdollisuudet omien ammatillisten ja kansainvälisten verkostojen kehittämiseen
  • ilmainen viisumi sinulle ja perheenjäsenillesi
  • mahdollisuuden hakea lisärahoitusta opintoihin suorittaessasi koko tutkintoa Yhdysvalloissa.

Ja paljon muuta! Tutustu tarkemmin ohjelman etuihin, hakuohjeisiin ja stipendiaattilähettilään rooliin osallistumalla Info Session for Graduate Applicants to the U.S. -virtuaalitapahtumaan 8.3.2023: https://www.fulbright.fi/about-us/events/info-session-graduate-applicants-to-us

Lue tältä sivulta lisää maisteri- ja tohtoritason ohjelmista ja hae viimeistään 16.5.2023!

Annan mielelläni lisää tietoa ja vastaan kysymyksiin:

Ling Choi

Ohjelmakoordinaattori