LUT-yliopiston sähköpostin roskapostisuodin vaihdettu pe 14.1.

Kansikuva

LUT-yliopiston sähköpostin roskapostisuodin vaihdettu pe 14.1.

LUT-yliopiston sähköpostin roskapostisuodin on vaihdettu pe 14.1.2022 iltapäivän aikana.
Uuden suodattimen käyttöönotto voi aiheuttaa 1-2 viikon aikana roskapostin päätymistä saapuneet-kansioon (Inbox) ennen kuin uusi suodin toimii optimaalisesti.

Roskapostikansio (Junk email)

Suodattimen roskapostiksi luokittelemat viestit menevät käyttäjän roskapostikansioon ja viestit merkitään [SPAM] merkinnällä viestin otsikkorivin alussa.

Roskapostikansion karanteeniaika on 30 päivää, jonka jälkeen viesti poistetaan automaattisesti.
Muitakin kuin roskapostiviestejä voi päätyä roskapostikansioon.

Käyttöönotto 14.1 koskee LUT-yliopiston sähköpostia, myöhemmin tammikuun aikana LAB amk:n sähköpostit tulevat uuden suodatuksen piiriin. Väliaikana suodatusta LAB amk:lle  hoidetaan toisella järjestelmällä.

IT&T