Go Global: haku vaihto-opintoihin lukuvuodelle 2023–2024 - infotilaisuus Lappeenrannassa

Tuesday 31 January 10:00–13:30 Lappeenranta campus, next to Street Cafe

Uppoudu uuteen kulttuuriin – Go Global! Vaihto-opiskelu on tehokkain tapa kehittää kulttuurienvälistä osaamistasi, kielitaitoasi ja kansainvälisiä verkostojasi. Lukuvuodelle 2023–2024 on tarjolla vaihtopaikkoja yli 200 kohteessa ympäri maailmaa: syötkö syksyllä sushia itse kohteessa vai tutustutko opintojen lomassa Alppien after skihin? Valinta on sinun!

Vaihtohaku on avoin kaikille LUTin opiskelijoille.

Samaan aikaan haussa ovat myös kaksoistutkintopaikat eurooppalaisissa kohteissa, ennalta nimettyjen koulutusohjelmien opiskelijoille.

Molemmat haut ovat auki 8. helmikuuta asti. Kaikki tiedot eLUTissa – huomioi myös jo 18.1. alkavat jokaviikkoiset infotilaisuudet.

Muut infotilaisuudet:

• Monday 6 February 14:30–16:30 Online reception (Question Hour) via Zoom

PS. Tiesithän, että vaihtoon valituille maksetaan apuraha?