Opiskeluoikeuden vahvistaminen - Sisu

Opiskeluoikeuden vahvistaminen - Sisu

Jos tason alla on punaisella teksti Opiskeluoikeus vahvistettava erikseen, klikkaa hiirellä sitä tekstiä, jolloin valinta-avustin aukea, painamalla Näytä painiketta, pääset vahvistus sivulle ja voit vahvista opiskeluoikeuden. Tämä vaikuttaa mm. opintojaksoille ilmoittautumiseen, jos kyseisellä opintojaksolla on määritelty kohderyhmiä.

opiskeluoikeuden vahvistus

Jolloin aukea koulutuspolku

koulutuspolku

koulutuspolku vahvistus

Vahvistetun opiskeluoikeuden vaihtaminen toiseen, ja uuden opiskeluoikeuden vahvistaminen

vahvistetu valinta

Jos halutaan vaihtaa jo vahvistettu opiskeluoikeuden toiseen, klikkaa hiirellä sen ylemmän tason otsikko kohdalta, esim. Sivuopinnot, jolloin aukea valinta-avustin oikeaan reunaan ja toista sivuainetta on valittavissa.

vahvistettu oik,vaihto

Valinta-avustimessa on valittu uusi sivuaine, joka ei ole vielä vahvistettu

ei vahv valinta

Näytön ylälaidassa näkyy Valinta ”Tuotantotalous” voidaan vahvistaa osaksi opiskeluoikeuttasi. Klikkaamalla Ei vahvistettu, tule valinta-avustimen Näytä painike esiin

valinta voidaan vahvistaa

klikkaamalla sitä aukea uusi vahvistusmodaali, jossa näkee aiemmin vahvistetut valinnat ja Uusi vahvistettava valinta. Kyllä,vahvistetaan valinta.

koulutuspolkuvahvistus

Uusi sivuaine on nyt vahvistettu rakenteeseen.

uusin vahvistettu

Toiminto on samaa, riippumatta siitä, mikä vahvistettu valinta on kyseessä.