Kaksivaiheisen koulutuksen tutkinto-ohjelmien käsittely - Sisu

kansikuva

Kaksivaiheisen koulutuksen tutkinto-ohjelmien käsittely - Sisu

Kandidaatti + maisteri samassa suunnitelmassa

Ylemmän tutkinnon opintosuunnitelma lisätään kandidaatin opintosuunnitelman perään klikkaamalla ylintä harmaata viivaa rakenteessa, jolloin palkki muuttuu siniseksi. Valinnat kesken, oikeassa reunassa kertoa että maisteri-ohjelma, ei ole vielä lisätty kandin perään.

kandi maisterin perään

Valinta-avustimesta saat lisättyä ylemmän tutkinto-ohjelman rakenne kandidaatin opintojen rakenteen jatkoksi samaan opintosuunnitelmaan. Rakenteeseen voi olla valittavissa yksi tai useampi eri maisteriohjelmaa, klikkaamalla pilleri oikealle, maisteriohjelma ilmaantuu kandiohjelmaan perään hopsiin.

osa 2

Kandidaatin tutkinnon suunnitelmaa ei saa poistaa rakenteesta valmistumisen jälkeen. Nuolesta rakenteen edessä voi kuitenkin sulkea rakenteen otsikkoriviksi.

Maisteriohjelman valinta pitää vahvistaa valinnan jälkeen Opiskeluoikeus vahvistettava erikseen, ja samaa koskee maisteriopintojen syventymisopintojen valinnat. Vahvistamaton valinta voi johtaa ilmoittautumisen hylkäämiseen, silloin kuin opintojaksolla on kohderyhmiä käytössä.
Ohjeet valinnan vahvistamiseen löytyy täältä.

kandi suljettu